Post by congturkmedisna on Mar 16, 2022 11:16:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Russian for Beginners: LinDuo HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Russian for Beginners: LinDuo HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa lukitus (useita avaimia) ▞▞▞
▞▞▞ Russian for Beginners: LinDuo HD 2022 version ▞▞▞
Se on erittäin hyvä ja yksinkertainen. Toivon, että olisi interaktiivisia mutta yksinkertaisia pelejä.
Puzzle Intelligente – collezione di puzzle Rompicapi zqd
Tämä sovellus on erittäin upea ja erittäin hyödyllinen
Se on aivan mahtavaa todella upeaa, pidän siitä Jatka
Tämä on loistava sovellus aloittelijoille, jotka haluavat oppia kieltä. Aloitan siitä. Kiitos
Olen kotoisin iranista, etsin sovellusta tältä! sen ihmeellinen venäjän oppiminen, nautin todella sen käytöstä ja suosittelen
Aloin juuri käyttää sitä. Olen hyvin vaikuttunut! Tarvitsin toisen pelin: peli, joka opettaa, on loistava idea! Mutta toivon, että se tulostaisi uudet sanat, kun ne lausutaan. Näin muistan sanat, näen ne mielessäni. Haluan myös muutamia lyhyitä lauseita, joita voitaisiin käyttää dialogissa. Haluaisin myös yksinkertaisempien venäläisten lauseiden lukuharjoituksia.
Tämä sovellus on erittäin hyödyllinen, voimme oppia venäjän kieltä helposti käyttämällä tätä sovellusta
Rosyjski dla Początkujących: LinDuo HD Edukacyjne qjm
Erittäin tärkeitä sovelluksia...pidän siitä... Mukavaa pelaamista...
tämä on yksi parhaista sovelluksista, joita olen koskaan käyttänyt... aina kun saan aikaa, olen tottunut kielen oppimiseen ja sovellus on todella helppokäyttöinen. paljon käyttäjäystävällistä.. tässä sovelluksessa ei ole vikaa.. kaikkien pitäisi kokeilla tätä sovellusta.. Rakastan sitä
Tämä on todella hieno ja hyödyllinen venäjän kielen oppimissovellus. Todella helppokäyttöinen Smooth-hallinta
Toimii melko hyvin toistaiseksi, pidän siitä, kuinka he palaavat opettamaan sinulle ne, jotka jäit paitsi.
erittäin hämmästyttävä sovellus. Grafiikan paras laatu. Hyvin yksinkertainen, mutta mielenkiintoisempi. Joten annan sille t tähden.
vau, se on todella upea peli, se on erittäin nautinnollinen peli, rakastan tätä peliä
Tämä sovellus on erittäin hyödyllinen ja kaunis laatu venäläisille aloittelijoille, jotka haluavat oppia venäjää language.also En ole venäläinen, mutta tämä sovellus opin siitä jotain.
Latasin ja asensin APK:lla APKfunista. Mutta se on erittäin hyvä opetuspeli. Haluaisin venäjän aloittelijoille: LinDuo HD
Kieleni on englanti, mutta haluan kovasti oppia venäjää. Koska se on todella mukavaa. Tämä sovellus on todella hyödyllinen minulle oppimaan venäjää ilman ongelmia. Lisäksi siellä on erilaisia venäjän kielen kursseja. Artikulaatio on täysin järkevä.
Tämä sovellus on todella siisti. Venäjä on erittäin vaikea kieli oppia. Tämä on hyvä sovellus.
Tämä on mahtava sovellus venäjän kielten oikeinkirjoituksen oppimiseen. Pidän tästä sovelluksesta niin paljon sen yksinkertaisuuden ja yksinkertaisuuden vuoksi. siistiä grafiikkaa. Se on niin helppo oppia & käytä aivojasi kokeeseen!! ❤❤
Tämä sovellus on todella siisti. Venäjä on erittäin vaikea kieli oppia. Mutta tämän sovelluksen avulla olen edistynyt paljon. Heidän ääntämisensä ovat myös täydellisiä.
Russian for Beginners: LinDuo HD Mokomieji kut
Mielestäni se on ohjelma, joka on kätevä ihmisille, jotka yrittävät oppia venäjän kieltä tyhjästä, koska siinä on paljon käteviä ominaisuuksia, esimerkiksi jos haluat oppia kuuntelemalla, voit tehdä sen lisäksi kaikki on erittäin selkeää ja hyvin suunniteltua, mutta Mitä en pidä tässä sovelluksessa, on "ei ole abc" 😂 mutta minulla on pehmeä kohta tälle sovellukselle, olisi vielä paljon parempi, jos se sisältäisi abc
Tämä sovellus antoi minulle täydelliset ja hyvät tiedot. Kiitän todella tekijöitä
LinDuo on yksi parhaista koskaan käyttämistäni kieltenoppimissovelluksista. Se on erittäin hyödyllinen ja hyödyllinen aloittelijoille, jotka halusivat oppia venäjän kieltä ja myös muistaa hyödyllisiä venäjän sanoja nopeasti ja helposti. Joten suosittelen kaikkia asentamaan sen & käytä sitä oikein. Kiitos❤️❤️❤️
Tämä sovellus on todella hyödyllinen venäjän kielen oppimiseen.
se on hyvä sovellus venäjän kielen oppimiseen. Kokeilen ja pidän siitä
Tämä sovellus on todella hämmästyttävä.Se on todella hyödyllinen ja tehokas venäjän kielen oppimiseen.
Venäjän kieli osoittautui vaikeammaksi kuin odotin, mutta uskon, että tällä sovelluksella voin oppia sen nopeammin! Sovelluksessa on helppo oppia sanoja, söpö muotoilu, rauhallinen musiikki. Pidin kaikesta kovasti, aion käyttää sitä
Toistaiseksi se on aika siistiä. Pelaaminen ja oppiminen ovat minun juttujani, ja tämän sovelluksen avulla on hauska pitää kiinni siitä. Se on hyvä pohja perusasioiden kattamiseksi.
Se on erittäin hyödyllinen sovellus ja helppokäyttöinen, pidän siitä
Sovellus on niin hieno! Kiitos, mutta voitko valmistaa tämän sovelluksen bulgariankielisen version?
Tämä hyödyllinen asia, jonka voit oppia nopeasti!
Erittäin hyödyllinen ja mukava sovellus kiva 👍
Se on erittäin hyvä sovellus venäjän kielen oppimiseen
Se on loistava sovellus venäjän oppimiseen kiitos ❤️
Erittäin tarttuvia pelejä ja rakastan tämäntyyppisiä pelejä, joissa oppii jotain pelin lopussa
Se on hyvä sovellus venäjän kielen oppimiseen
Mikä loistava sovellus tämän vaikean kielen oppimiseen