Post by congturkmedisna on Mar 16, 2022 11:20:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ ARK: Survival Evolved ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ARK: Survival Evolved IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for uendelige nøkler ▞▞▞
▞▞▞ ARK: Survival Evolved 2022 version ▞▞▞
Ja, så jeg måtte avinstallere. Jeg har en NUBIA RedMagic 6 pro med 16 gb ram og 256 gb lagring, og jeg har lastet ned Ark 3 ganger nå, og hver gang jeg laster ned, spretter spillrammen ut bokstavelig talt hvert sekund. Hvert sekund rister den, stopper den og gjentar seg selv i spillet. Jeg har spilt før OFFLINE på min iphone Xr og hadde ingen problemer. Så jeg forstår ikke hvorfor spillet fortsatt rister hver gang, selv med den splitter nye telefonen jeg har. Dette er min tredje nedlasting og det har ikke blitt bedre.
Det er et bra spill, men jeg vet ikke at det er en feil eller oppdatering. Jeg kan ikke få xp eller xp boost fra explorer note i enkeltspiller. Ellers er spillet veldig bra
Multi-player er dumt, hvis eieren av serveren slutter å spille, mister du alt. 😒 Hvis du brukte penger "beklager det er borte"
Som forventet et av de distinkte overlevelsesspillene der ute til tross for noen få problemer, men sammenlignet med andre spill er det fortsatt vanskelig å sammenligne med dens unike balanse mellom moro, seriøs overlevelse rett ut av boksen, allsidighet som veksler mellom å lage og temme, og fengslende. leting hele veien. Selv om dette er mobilversjonen, klarer den fortsatt å legge til særpreg ved å legge til en butikkbasert fleksibilitet som skiller seg ut igjen. Svært vanedannende.
Morsomt spill og det hele, men hver gang jeg starter opp et nytt spill etter omtrent en times spilling, fryser spillet mitt og gjenoppretter seg ikke
Spillet er flott, men det er et feilaktig rot, det er fullt av dem fra dinoer som ikke angriper, dinos blir sittende fast fordi terrenget ikke gjengir seg, sjødinoene sitter noen ganger fast i luften, spillet henger og krasjer, og spillet har ikke nok dinoer til å beholde det underholdende som gjør det kjedelig
Nauči engleski 1000 riječi Obrazovanje htc
Fu**ing awsomme
Veldig bra, men jeg finner ut at spillet mitt er veldig tregt selv uten internett, og at lyden min bare bestemmer seg for å forsvinne til jeg åpner spillet igjen. Vær så snill å fikse lyden, det er veldig irriterende qnd det skjer ganske ofte
Veldig bra
Prøvde å legge igjen flere anmeldelser, men jeg antar at de ikke blir. Ser ikke ut til å få tilbake min God Console etter at jeg har betalt for den og har bevis. Ellers er det et flott spill.
ARK: Survival Evolved Macəra ozz
Det er morsomt, vanskelig å forstå første gang du spiller, men når du først får taket på hvordan du skal overleve, vil du kunne temme dinosaurer, bygge hus, utforske og hele dinosaurfylte øy
Vel, jeg lastet ned dette spillet igjen, og det er så mange og mange av forsinkelser og problemer at skjermen er svart! Poengsummen min i antutu benchmark er 310 000, så problemet er ikke i telefonen min, men det var i spillet ditt! Fiks det! Jeg bruker bare hele tiden for ingenting bruuuh
Det er ganske morsomt, men vær så snill å fikse dette problemet, det er bare argh 1. Whenbi ride temmede kjæledyr den teleporterer meg ut 2. Den krasjer hele tine når jeg er på spillet 3. Jeg dør av en eller annen grunn når jeg spawner, vær så snill å fikse dette slik at du ikke kan sette dette til én stjerne
ARK: Survival Evolved Приключенски cdtd
Hver gang jeg slutter å spille i en uke eller så, må spillet ikke starte, må jeg installere på nytt og miste all fremgang. Når jeg installerer på nytt og går til cloyd for sikkerhetskopiering, er den tom. Og jeg vet at jeg lastet opp til skyen. Så frustrerende. Og hvorfor må vi vente så lenge med å lage visse saler? Så lenge du klarer å temme skapningen bør du få lov til å lage salen, hvis den er en høyere skapning
Jeg ga det 2 stjerner spillet er flott, høy grafikk, men jeg anbefaler lav grafikk fordi det er etterslep når jeg går til høy, men bedre og jeg kan spille jevnt noen ganger trodde telefonen min er 4gb ram. I enkeltspillermodus Det er et problem med å gå i hule og fangehull, ende opp med lag og jeg kan ikke drepe fiendtlige skapninger. Går inn i sump og redwood sfk eller noe var borte og halte litt. I flerspillermodus er det veldig etterslep og ender opp med krasj avhenger av spillergrensen. Håper du kan fikse det.
Dette spillet trenger en oppdatering og vennligst optimaliser dette spillet telefonen min har 6 GB ram og den er fortsatt etterslep i den laveste grafikken og laveste oppløsningen det er morsomt, men utviklerne fokuserer på PC og konsoll, vennligst gi dette en oppdatering og legg til nye dinos eller kart og optimaliser spill!!!...
Bra totalt sett, men jeg har hatt noe alvorlig etterslep nylig... når den ber meg om å koble til Google Play og jeg klikker for å koble til, kobler den til, og av en eller annen merkelig grunn fryser den (skjermen beveger seg fortsatt, men hvis jeg prøver å trykke på SPILL, AVSLUTT eller en hvilken som helst knapp i spillet, reagerer den ikke...) Jeg kan bare klikke på siden uten å koble til, men du blir lett lei av å spille på egen hånd. Jeg ønsker å bli med i flerspiller og kan ikke fordi du MÅ være koblet til Google Play... Vær så snill!
Hva er vitsen med å ha alle disse serverne når til og med de nye folk bare overfører karakterer og deretter angriper hver person på lavt nivå de ser til de tvinges til å forlate serveren? Bokstavelig talt ha nivå 105 personer som angriper folks baser når de er nivå 15 - 30 lett, ikke noe moro i et spill der bokstavelig talt alt du trenger å gjøre er å overføre angrep og deretter overføre igjen... Fiks spillmekanikeren din
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det har ett stort problem. DET ER FOR MANGE DIMORPHER I REDWOODS. Jeg tråkket tilfeldigvis på en med en rex-bom, den er død. Det er for mange der oppe
Jeg og broren min spiller dette hele tiden, det er fint, men min eneste klage er å finne gammelt rav, det er bare for vanskelig å finne, så kan du gjøre det lettere å finne.
The isle er bedre
Jeg har spilt ARK på konsollen en stund. Bestemte meg for å prøve mobilen med noen venner som ikke har konsoll. Laget en server gjennom nitrado, betalte for den. Jeg har hatt spillet installert i mindre enn en time, og det fortsetter å fortelle meg at det er feil, og for å tømme hurtigbufferen, har jeg tilbakestilt telefonen, avinstallert og installert på nytt, tømt bufferen og ikke fikset det. Jeg er veldig opprørt. Vennligst fiks feilene slik at jeg ikke er ute på penger og kan spille. Jeg endrer anmeldelsen min hvis noe endres.
Kan dere være så snill å legge til flere skapninger... Som thylacoleo eller noe... Og ikke legge til alle de eksklusive skapningene bare i fangehullet
Spillet krasjer for mye at jeg ikke engang kan spille det. Så fort jeg logger på krasjer den og når jeg klarer å få den til å fungere etter mange påloggingsforsøk krasjer den igjen etter noen minutter. Det er et fantastisk spill, men krasjproblemet og etterslepet må løses.
Gud
Bra spill. Men jeg foretrekker å kunne spille bestillingskart (DLC på PC-versjon) på grunn av i dag, mobiltelefon kan være ganske sterk og kan håndtere rekkefølge ting som Dev fjerner for å gjøre spillet stabilt. Vel, det er mange feil i spillet som går i stykker, rekkefølge enn at dette er et bra spill (jeg hater den begrensede mengden av gjenstander du kan ha, temmer du kan ha, osv...)
Så bra spill
Jeg elsker dette spillet veldig mye. Dette er favorittspillet mitt hele tiden, men saken er at ark fortsetter å krasje, og det burde være noen flere kart og inneholder dinosaurer i nye kategorier. Det er derfor jeg gir dette spillet bare fire stjerner
Som om spillet er fantastisk, men det er mange problemer. Som hvordan det hele tiden krasjer og henger, er det også veldig lett å bli sittende fast og ikke kunne bevege seg, noe som er et stort problem i et spill som dette. Dessuten er du bare ikke i stand til å bruke eller gjøre mange av tingene som gjør PC-versjonen enklere, så igjen er dette gratis, så jeg antar at du får det du betalte for. Likevel reduseres mange av disse problemene i offline-versjonen, men de skjer mye sjeldnere
ELSKER dette spillet så mye.Men grafikken på spillet gjør det så laggy at jeg ikke engang kan spille. Jeg bare elsker dette spillet fordi jeg har sett videoer av det. Selv når jeg satte grafikken på lav og oppløsningen helt lav, var den fortsatt alt for laggy. Men hvis du kan gjøre spillet mer håndterbart for enheten min, ville jeg vært såååååå glad🔥🔥🔥💙💙. Legg også til alternativene for å øke temmetiden og slike ting for å gi oss mer kontroll over spillet🙏🏻🙏🏻
Jeg kan spille spillet uten en støttet av vulkan, men er for feil og vannet er så lyst. Håper du vil fikse denne esuen for telefonen støtter ikke vulkan.
Fungerer ikke på Pixel 6 Pro. Kraft lukkes rett etter åpning. Var et bra spill på den gamle telefonen min, jeg la mye penger i det. Hvis avslutningsproblemet noen gang er løst, vil jeg endre anmeldelsen min, men tilsynelatende har utviklerne visst om dette i lang tid og ikke gjort noe. Så å endre anmeldelsen virker ikke sannsynlig. lei seg
Vennligst fiks feilene og grafikken. Gjør spillet mer smidig. Det er så mange feil i dette spillet. Men spillet er virkelig fantastisk, og det er tikk oss hvordan vi skal overleve.
Ark survival fungerer ikke på samsung galaxy s21 ultra fra 20.01.2022. Ingen oppdatering ennå for å fikse dette.
Hvis du til og med kan få hele 30 minutter med å spille uten å krasje, vil du ha det gøy, og jeg har en note 20 annet enn at dette spillet ok, vil autolagringen ødelegge deg mesteparten av tiden når du kjemper mot dinoer eller blir slått av rovfugler. save er det som dreper deg mesteparten av tiden dukker opp på feil tidspunkt! Eller automatisk lagring vil føre til at spillet krasjer, noe som skjer med
nra du vil være min gamle venn HOLIE
Likte å spille spillet de første par timene, men nå henger det så mye selv i enkeltspillermodus. Prøvde å tømme cachen, men fungerte ikke. Brukte lavest mulige innstillinger men det fungerte heller ikke. Telefonen min har Dimensity 1000-prosessor som er veldig kraftig, så jeg er ganske sikker på at det ikke er enheten min som skaper problemet. Det som er verre er at utviklere ikke svarer på klagene fra spillerne og løser dette problemet. Har de allerede gitt opp spillet eller noe?
det startet bra, uten å forsinke noe som helst, men når jeg samhandler med noe i spillet krasjet det...jeg gjorde alt det nødvendige som å starte telefonen på nytt, rydde plass (selv om lagringen min er veldig tom), avinstallere og installere på nytt spill, nedgrader grafikken, krasjet fortsatt... telefonen min er redmi note 9s...den burde ikke ha noen problemer med å starte spillet, men jeg vet ikke... vær så snill og fiks det...jeg vil virkelig spille dette spillet.
Jeg elsker spillet! Jeg pleide å spille det mye på den andre telefonen min, jeg har nettopp kjøpt meg en ny telefon, og appen krasjer konstant på denne telefonen, en så stor smerte! Vennligst fiks noe annet enn den store fanen og elsk spillet!